сряда, 3 септември 2014 г.

За предизвикателствата

В живота ми постоянно има предизвикателства от най-различно естество. Най-често съм предизвикана да променям характера си към търпение и толерантност към различните от мен. Не че много ми се удава, но продължавам да опитвам...
Днес обаче ще говоря и покажа как ме предизвиква да творя в нови за мен области един блог. Вече не помня как открих Scrapping4funchallenges, но в началото на моята нова, стара страст по хартиите се заравях до забрава в необятните красоти, публикувани от "колежките" по хартии и боички. Може би името на сайта пасна добре на представата ми за смисъла на всяко хоби или защото дългия период за творене по темата се оказа достатъчен в някаква степен да вместя и правене на картички в активния си живот или пък задаваните теми ми допадаха, но започнах редовно се само-предизвиквам да участвам там.
Та по темата - бях предизвикана на използвам различни техники. Реших да оцветявам картинки. Не че не съм опитвала, дори смятам за доста успешни няколко опита. Но всеки път виждам някой да е направил нещо ново за мен и така ми се приисква и аз да опитам. За последното предизвикателство на Scrapping4funchallenges вече показах картичка, в която използвах техниката студен ембос с дистрес мастила (със сигурност си има име тази смесена техника, може дори и да съм я срещала, но не я помня).
За тази картичка

си разпечатах свободна картинка от нета, оцветих я с водоразтворими маркери и след като изсъхна я намазах с лепило С 200, по идея на Валари като се надявах да се гланцира. Да, ама не! Оказа се, че в България едно и също лепило, но с различен производител се държи различно и моето оцветено цветенце вместо гланцирано стана матово с млечно бяло покритие и се загубиха всичките ми усилия да преливам цветове и т.н. Можех да си оцветя и друга картинка, но нали съм "с характер", както казваше баба ми, та се заинатих и наръсих обилно с брокат и пак намазах с С 200. Наложи се да повторя контурите с маркера, но и така ми хареса.Надписа си разпечатах в Word и избрах точно такъв, защото смятам да изпратя картичката на приятелка, която е много специална за мен.


Фона направих с тези опаковъчни мехурчести найлони. Толкова се забавлявах, че си направих цял куп "дизайнерски" хартии, които ще има да виждате дълго време по проектите ми.
Както казах, направих картичката за предизвикателството на Scrapping4funchallenges - challenge 24 - technique.
Толкова за сега от мен.До скоро!

8 коментара:

  1. Hi Irena,
    i´m again. Lovely Card♥ Thank you so much for your 2nd Entrie by Scrapping4Fun Challenges. Good Luck ☺
    XO Sandra DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.de/

    ОтговорИзтриване
  2. Beautiful card, love your flower and your bubble print. Your friend will love this card!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges…
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchalleges.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  3. Great card! It's bright and fun!! And I especially LOVE the flower. Thanks for joining us again at Scrapping 4 Fun Challenges. :D

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотно ти е, Иренка. Въпреки малката препънка се е получило чудно цветенце и картичка. :)
    Поздравчета от мен и пожелания за усмихнат следобед.

    ОтговорИзтриване