събота, 1 ноември 2014 г.

Ден на будителя, новини и вестници

Честит празник, будители! 
Поздравявам Ви със страничката, която направих като гост-дизайнер за тазмесечното забавлятелство на "Мър-Мяу", посветена на:


 Нека в проектите ви има вестник или хартия, която сами да направите да изглежда като новинарска. 
За тази страничка си направих шаблони със силиконовия пистолет - за дървото и за калдъръма. Принтирах свободни картинки от интернет. Нарязах букви за текста с новата ми щанца, която си купих от базара на последната ни среща от Петя - Shme, а фона зад табелата отпечатах с папка за релеф на часовници. Тази снимка показва как блести златната темперна боичка от Джъмбо, за която научих от Кат - Какичка(за което съм ѝ много благодарна, та нали ако не ми беше дала да опитам нейните, кой знае кога щях да им обърна внимание...)


Много се надявах да мога да покажа релефа с букви, който направих с прозрачна паста, но за съжаление не се забелязва така, както може да се види "на живо".


Ще се покажа и при:
Благодаря, че се поспряхте и отделихте време да разгледате и коментирате!

Ирена



11 коментара:

  1. I like your card, because it is an ecological theme and recycling paper. Bravo :-)). xxxNeva

    ОтговорИзтриване
  2. Рени, разкошна е страничката ти. Харесва ми посланието, идеята, "вика" на дървото, което слушам всеки ден в работата си :( и общия ефект. Допада ми как изпъква зеленото на фона на вестникарското сиво... Аз обожавам да работя с вестници и книги, любовта ми към буквите често ме кара да рециклирам разни стари списания и вестници, така че понякога си ги купвам (вместо да ги чета онлайн) само за да ги използвам за нещо.

    ОтговорИзтриване
  3. Рени, покажи тази красота още тук: http://www.theeastwind.com/2014/11/challenge-18-go-green.html> ако искаш. Аз лично харесвам много тяхните печати..а темата е точно като за теб.

    ОтговорИзтриване
  4. Very artistic and creative pages, Irena! Thanks so much for joining our "Go Green" challenge at TEW. xxD

    ОтговорИзтриване
  5. What a great idea and card. Thanks for sharing with us at Polkadoodles this time.
    Jenny x
    Polkadoodles DT

    ОтговорИзтриване
  6. Fabolous. Love the design with the page and added tree and combined sentiment. Thanks for playing at The East Wind and good luck. Hope to see you back the 15th for a new challenge. Bettina DT Member at The East Wind xx

    ОтговорИзтриване