четвъртък, 14 май 2015 г.

Честит рожден ден, зетко!

Затопли се и времето започна да "върви" по-бързо някак. Едно такова коварно се изплъзва измежду пръстите ми и не мога да успея да го уловя...



Първо ще покажа последната картичка, която направих последно и днес подарихме на Андрейчо! Да ни е жив и здрав и все така да обича щерката, че и повече ;)


Тази я правих на февруарската среща на картичко-правещите във Варна. Много се забавлявах, докато не я изправих и разбрах, че не бива да товаря с много елементи ацетатното фолио, защото се оказа тъничко и се огъва...


Ако следите публикациите ми и тази картичка ви се струва много позната, не ви се струва... Много е подобна на картичката, която правих за РД-то на малката щерка. Така бях се изсилила, че подредих набързо и тази... дали пък не ми беше останало това парченце дантела и за да не го затрия, та реших да го наредя на картичка... май така беше.


Тази лилава красота правих много набързо за РД-то на приятелка.

Това беше за тази вечер. Преди малко набързо спретнах една страничка в арт-журналчето ми, но ще я снимам утре. Имам да довършвам и една бухалеста история, но се надявам утре и за нея да се споразумеем някак с Времето.
Лека нощ от мен. Аз бягам към леглото, че още малко и ще стане утре.

Благодаря, че отделяте време да разглеждате и четете какво пиша. А за коментарите съм много признателна!

Ирена



Няма коментари:

Публикуване на коментар